Den röda tråden som måste tas upp.

Nu är det väldigt länge sedan jag skrev sist. Jag har massor av fraser och texter i mitt huvud. Och många har jag roligt nog sparat i min telefon. Jag har en viss runda som jag brukar gå med hunden och det är där alla fina ideér kommer till. Nu är hunden iväg och jag går inte promenader lika ofta längre. Så jag antar att det är naturligt att allt inte kommer till mig på samma sätt längre.

Mycket har hänt i mitt liv sedan sist jag skrev. Jag har flyttat. Jag bor i ett nytt bo. Jag är föräldraledig och jag har tagit studenten. Stora grejer! Jag trodde att jag skulle ha all tid i världen nu, men det har jag verkligen inte. Ändå måste jag försöka vara mitt kreativa jag (som ibland glöms bort.) Det är hemskt. Och jag har svårt att acceptera det. Föräldraskapet har en baksida också. That´s it!

Jag måste (jag vill) ta upp den röda tråden och följa den. För det är viktigt för mig och mitt mående. Om jag inte får/hittar tid till att utrycka mig mår jag fruktansvärt jävla dåligt och det vill jag verkligen inte göra! Det är här mitt liv. Det här är jag. Och så är det.

OM MITT SKRIVANDE / 3 APRIL 2014.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0