Nu tar vi upp den lilla röda tråden som halkat av vägen och svimmat av i några månader.

Under det här inlägget finns två nya texter. Texter som jag skrivit idag, just för en liten stund sedan. Jag brukar säga till mig själv att denna blogg är så skön - för väldigt få hittar hit. De som finns närmast mitt hjärta hittar hit, trots att jag sällan skriver här inne längre. Nu är det dags för mig att göra det jag tycker allra bäst om - att skriva! Jag borde, jag borde och jag borde verkligen börja skriva mer här inne titt som tätt! (Det är väl nu jag har tid för sånt?)

Till er som inte känner till mitt Monsterkabinett;
Jag skriver här inne för skojs skull. Tidigare var det ett skolprojekt - inte längre! Det är privat, skruvat och drömlikt. Det är saker jag varit med om och saker jag absolut inte varit med om. Det är mig själv och påhittat, samtidigt. Här inne gör jag som jag vill, skriver vad jag vill och tar inte hänsyn till språk överhuvudtaget. Det här är taget från mig själv, min fantastiska hjärna och mitt kluvna jag. Detta är min lilla diamantlåda sedan november 2011. Välkomna!

OM MITT SKRIVANDE / 31 juli 2013.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0