Blod är inte tjockare än vatten, fucker.

Jag behöver inte dig mer, hör du det?
Besök inte mig mer, är du snäll.
Det gör ont ändå, som det är.
Snälla, knacka inte på utan lov.
Jag har inte sagt att du får komma hit, din fan!
Varför lyssnar du aldrig på mig?
Jag vill aldrig mera se dig, fatta och förstå.
Hur mycket du än vill förklara kommer jag alltid hålla för öronen.
Ingenting spelar längre någon roll, för ingenting kommer bli som förut.
Jag vill inte det.
Det är därför jag inte lyssnar när du skriker och vill bli insläppt.
Allt jag ber om är att få vara ifred.
Jag har mitt liv, min kärlek och mina krav.
Du betyder ingenting längre.
Har inte gjort sedan 2009.
Blod är inte tjockare än vatten.

/31 juli 2013.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0