Mig äger ingen.

Det här är det enda jag kan säga att jag äger och har. Det enda som ingen någonsin kan ta ifrån mig. Det enda som bara tillhör mig och absolut ingen annan. Jag kan tacka, niga och bocka till er som fick mig till det här. Ingenting mer eftersom det som är mitt kommer fortsätta att vara mitt. Jag tänker inte låtsas att det är någon annans eftersom det inte är det. Jag kommer aldrig släppa det här. För mig äger ingen.
Ett kort litet avbrott i vardagen. Jag förklarar bara som det är. Precis som det är. Jag tänker inte låtsas om något annat. För det som är mitt är mitt, oavsett. Det runt omkring kan snurra, men aldrig det här. För det kommer alltid, alltid att stå still. Fråga mig inte hur, var och när. Jag har bestämt det och nu är det så. Okej? Bra, då är det spikat genom märg, ben och kött och gud vet allt. Skönt, då var det avklarat. Då säger vi så.

/13 februari 2012.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0