Försöker att få ihop allt / Mitt arbete & mitt liv.

Hej ni fina som följt min blogg! Just nu är jag i en fin och härlig arbetsprocess med mitt skrivande - vilket betyder att jag just nu håller på med mina texter. Ja, just det. Jag har skrivit ut i stort sätt alla! Jag vet ännu inte vad slutresultatet kommer bli, men jag hoppas att det blir mer än bara en sketen blogg i bloggosfären. Förhoppningsvis kommer jag att skriva ännu några till innan det är dags att ja. Vad det nu är jag ska syssla med (?) Hähä slut och slitresultatet kan ni få se sedan!

Nu ska jag äta en knäckemacka eller två. Så jag har tyvärr inte tid med er längre. Ha det gott så länge!

OM MITT SKRIVANDE / 2 april 2012.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0