Ni kan ta min kropp. Aldrig min själ. Hähähähähä.

- Holakolakola.
- Men tyst med dig!
- Vad spelar det för roll?
- Dom är oss på spåren, fattar du inte det?
- Vi är redan rökta. Inse. Whaowhaowhao.
- TYST!
- WAOWAOWAO.
- HÅLL TYST!
Det knäpper i väggarna. Misstänkt likt någon som river ned tapeter.
- Hahahahahaha nu är dom här!
- ...
- Thess, dom är här för att hämta dig nu!
- Så du menar att dom skulle låta dig gå fri?
- JAG HAR INTE GJORT NÅT!
- Nej och det har INTE JAG heller.
- HOHOHOHOHO!
- Snälla, kan du vara tyst i två minuter?
- DU HAR INGEN CHANS!
- Nej, inte du heller eftersom du verkar VILJA bli upptäckt.
- HAHA, ÄNTLIGEN HAR DU INSETT!
- Vart har du fått all luft ifrån?
- Vad menar du?
- Ja, du brukar inte sitta och tjoa på det här viset. Inte likt dig.
- Du drömmer. Det är inte samma sak som i vaket tillstånd.
- Kan jag inte få vakna nu då?
- Nej. Drömmen är inte klar än.
- Nähä.
- HEHEHEHEHEHEHE!
- Du är jävligt störande, vet du det?
- Är jag inte.
- Jo, det är du. Jävligt.
- WOHOHOOOOOOOOOOOOOO!
Ett brak hörs.
- Fan. Nu är dom här.
- Ja. Nu är det dags.
- Ska du bara sitta här, helt jävla jättelugn?
- Kan du skriva upp.
- Jag tar fönstret i alla fall. Du kan sitta här som någon jävla Ghandi.
- Abra då?
- Henne tar jag under armen.
- KORV!
- Javisst, du. KORV!
- FALUKORV!
- Vi syns i nästa liv då. Tjingeling!
- Hej med dig, DITT JÄVLA AS!

/11 november 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0