När vi pratar gör vi verkligen inte något annat.

Två tjejer. Ett Slussen. Fyra väderlekar. Samtidigt.

- Jag tycker du är så himla fin i håret! Jämt och ständigt, liksom!
- Och jag som föredrar ditt självfall..
- Äsch, det är väl inget jämfört med ditt platta, sönderbrända hår!
- Jamen, DUDÅ? Hur fan ser du ut? Du har ju RANDIGA kläder på dig hela tiden! GOSCH!
- Maja, jag var inte seriös där. Jag skojade med dig.
- Men åh! Fan du kan inte joka med mig sådär, fattar du väl!
- Nej, förlåt! Det verkar som du har lyckats plattångat högerhjärnan lite utav bara farten..
- Men KÄFTEN!
- Förlåt lilla fröken näsvis, har du inte fått ligga på ett tag?
- Nej.
- Inte?
- Han drar sig ur hela tiden.
- Vad exakt menar du nu?
- Det jag säger.
- Har ni aldrig träffats?
- Nej.
- Låt det bli av då. Tvinga honom eller nåt.
- Det kan jag inte. Skulle du göra det?
- Utan tvekan.

/24 november 2011.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0