Halli, hallå, jalla, jalla! Kom ihåg det här:

Hej. Jag ser nu att mina dialoger ibland ser ganska lustiga (och ibland lite sjuka) ut. Det betyder inte att jag varit med om det i verkligheten. Det mesta är fiktivt och påhittat. Inte allt, men en del. Givetvis är det så att verkligheten spelar en viss roll. Jag menar, om jag pratar med någon som jag tycker säger något som bara sätter sig.. Ja, då kan det komma fram här. Eller om jag ser något som inte riktigt stämmer in. Det får ni helt enkelt vara beredda på. Så att ni vet, ni som spelar roll i mitt liv på olika sätt. Jag ville bara säga det. Nu kan jag fortsätta skriva i lugn och ro. Och i kaos. Och i snövädret som aldrig tycks komma.

Tack, tack, tack till alla inspirationskällor där ute i min närmaste närhet! Och i min slutnaste cirkel. Haha, jag återkommer då jag har något att berätta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0